четвер, 29 вересня 2016 р.

Аналіз ідеї для бізнесу

      Основним месиджем публікації «Перевірка наміцність» від 26 березня 2016р було – «Звернись до професіоналів», як що ж у Вас є бажання самотужки реалізувати свою бізнес ідею, то ця публікація для Вас.



    Першим кроком до отримання бажаного рівня доходу є пошук ідей, котрі в майбутньому могли б стати основою для власної справи. Але для того, щоб чітко окреслити план дій необхідно провести аналіз Ваших ідей та вибрати серед них найбільш вдалі.

    Першим етапом реалізації бізнес ідеє є перевірка її на життєздатність. Процес перевірки включає в себе пошук відповідей на наступні питання:
-          Наскільки сильно Ви хочете реалізувати свою ідею?
-          Чи відповідають Ваші знання та рівень компетенції даній ідеї?
-          Чи на часі дана ідея?
-          Який об’єм ринку, яка цільова аудиторія, хто конкуренти?
-          Який розмір стартових інвестицій?
-          Чи є можливість по масштабуванню підприємства?

    Перераховані вище запитання далеко не повний перелік, але відповівши чесно та вірно на даний список, Ви принаймні для себе зрозумієте наскільки ідея є вдалою і чи варто витрачати всій час та зусилля на її реалізацію.

   Тож розпочнемо: чесна відповідь на питання наскільки сильно ви хочете реалізувати дану ідею? – зекономить Вам цілу купу часу та ресурсів. Якщо Ви сумніваєтеся в своїх силах, або до кінця не впевнені в життєздатності вашої ідеї – припиніть вкладати час та сили, відкиньте цю ідею, займіться чимось іншим.

     Чесна відповідь на друге не менш важливе запитання буде визначальною. Наприклад  ви спеціаліст в ІТ-секторі маєте ідею випікати хліб. Її реалізація вам може обійтися занадто дорого, так як у Вас відсутні необхідні знання, навики, немає жодних контактів із постачальниками сировини, матеріалів, ви не володієте технологією, не знаєте тенденцій на цьому ринку, у вас відсутні необхідні бізнес зв’язки. І зовсім інша справа, коли Ви намагаєтеся реалізувати бізнес-ідею по відкриттю аутсорцингової компанії, котра буде займатися написанням програмного забезпечення для аналізу масивів даних. Ту Ви знаєте ринок, у вас є необхідні навики, знання, досвід, зв’язки, потенційні клієнти, персонал – тобто всі засоби і ресурси для успішного втілення ідеї в реальний бізнес. При цьому, Ви самотужки можете реалізувати ряд етапів аналізу, необхідних,  для отримання відповіді на питання наскільки Ваша ідея є життєздатною.

   Чи на часі Ваша ідея?. Продовжуючи розкрутку аутсорцингової компанії зараз на часі написання програмного  забезпечення для аналізу масивів даних. Іншими словами Ваша ідея є необхідною, результатів її реалізації потребують інші компанії, вони готові платити за це гроші. Зовсім інша справа, якщо ви вирішили виготовляти аудіокасети – це вже історія, тому не варто реалізовувати дану бізнес ідею, так як завідома вона є програшною.  Відповідь на третє запитання досить легко можна відшукати в Інтернеті на спеціалізованих сайтах та форумах.

   Відповіді на сукупність запитань четвертої групи Ви, як спеціаліст ІТ сектору можете знайти самотужки. Непотрібно шукати маркетингові компанії, замовляти вартісне дослідження, а потім сумніватися в результатах, знайшовши, при більш детальному аналізі, нестиковки з реальністю. Ви спеціаліст в ІТ-і, відповідно вам під силу зібрати інформацію, проаналізувати її та зробити на її основі правильні висновки.

   Від аналізу переходимо до цифр. Не все в житті вимірюється грошима, значний внесок в реалізацію Вашої бізнес ідеї можуть зробити необхідні зв’язки, знайомства, знання, досвід. Якщо Ви зробили правильний підбір ідеї, і Ваш задум знаходиться в площині близькій з тією освітою, що Ви здобули, коло ваших знайомих частково, чи повністю забезпечує реалізацію намічених планів, а Ви можете все правильно та раціонально організувати – тоді вперед , до світлого майбутнього. Навіть без грошей, але зі світлою та пропрацьовано ідеєю, втіленою на папері, підтвердженою фактами і цифрами Вам буде не складно знайти інвестора, котрий інвестує в Вас.

   І останнє не варто відкидати можливостей збільшення свого бізнесу, а ще на етапі планування продумати можливості зростання. Адже саме зараз Ви закладаєте фундамент майбутньої справи, котра може в перспективі перерости з малого бізнесу в більш потужний і саме зараз варто спланувати все так, щоб в майбутньому збільшити свою присутність на ринку, зайняти новий сегмент, завоювати нові ринки.

  Як я вже зазначав – це тільки невеликий перелік запитань, на котрі слід знайти правильну та чесну відповідь, проте цього більш ніж достатньо, що зрозуміти «А воно мені треба?».

     Далі буде … … 

Немає коментарів:

Дописати коментар