Основним месиджем публікації «Перевірка наміцність» від 26 березня 2016р було – «Звернись до професіоналів», як що ж у
Вас є бажання самотужки реалізувати свою бізнес ідею, то ця публікація для Вас.
Першим кроком до отримання бажаного рівня
доходу є пошук ідей, котрі в майбутньому могли б стати основою для власної
справи. Але для того, щоб чітко окреслити план дій необхідно провести аналіз Ваших
ідей та вибрати серед них найбільш вдалі.
Першим етапом реалізації бізнес ідеє є
перевірка її на життєздатність. Процес перевірки включає в себе пошук
відповідей на наступні питання:
- Наскільки сильно Ви хочете
реалізувати свою ідею?
-
Чи відповідають Ваші знання та
рівень компетенції даній ідеї?
-
Чи на часі дана ідея?
-
Який об’єм ринку, яка цільова
аудиторія, хто конкуренти?
-
Який розмір стартових інвестицій?
-
Чи є можливість по масштабуванню
підприємства?
Перераховані вище запитання далеко не повний
перелік, але відповівши чесно та вірно на даний список, Ви принаймні для себе
зрозумієте наскільки ідея є вдалою і чи варто витрачати всій час та зусилля на
її реалізацію.
Тож розпочнемо: чесна відповідь на питання
наскільки сильно ви хочете реалізувати дану ідею? – зекономить Вам цілу купу
часу та ресурсів. Якщо Ви сумніваєтеся в своїх силах, або до кінця не впевнені
в життєздатності вашої ідеї – припиніть вкладати час та сили, відкиньте цю
ідею, займіться чимось іншим.
Чесна відповідь на друге не менш важливе
запитання буде визначальною. Наприклад
ви спеціаліст в ІТ-секторі маєте ідею випікати хліб. Її реалізація вам
може обійтися занадто дорого, так як у Вас відсутні необхідні знання, навики,
немає жодних контактів із постачальниками сировини, матеріалів, ви не володієте
технологією, не знаєте тенденцій на цьому ринку, у вас відсутні необхідні
бізнес зв’язки. І зовсім інша справа, коли Ви намагаєтеся реалізувати
бізнес-ідею по відкриттю аутсорцингової компанії, котра буде займатися
написанням програмного забезпечення для аналізу масивів даних. Ту Ви знаєте ринок,
у вас є необхідні навики, знання, досвід, зв’язки, потенційні клієнти, персонал
– тобто всі засоби і ресурси для успішного втілення ідеї в реальний бізнес. При
цьому, Ви самотужки можете реалізувати ряд етапів аналізу, необхідних, для отримання відповіді на питання наскільки
Ваша ідея є життєздатною.
Чи на часі Ваша ідея?. Продовжуючи розкрутку
аутсорцингової компанії зараз на часі написання програмного забезпечення для аналізу масивів даних.
Іншими словами Ваша ідея є необхідною, результатів її реалізації потребують
інші компанії, вони готові платити за це гроші. Зовсім інша справа, якщо ви
вирішили виготовляти аудіокасети – це вже історія, тому не варто реалізовувати
дану бізнес ідею, так як завідома вона є програшною. Відповідь на третє запитання досить легко
можна відшукати в Інтернеті на спеціалізованих сайтах та форумах.
Відповіді на сукупність запитань четвертої
групи Ви, як спеціаліст ІТ сектору можете знайти самотужки. Непотрібно шукати
маркетингові компанії, замовляти вартісне дослідження, а потім сумніватися в
результатах, знайшовши, при більш детальному аналізі, нестиковки з реальністю.
Ви спеціаліст в ІТ-і, відповідно вам під силу зібрати інформацію,
проаналізувати її та зробити на її основі правильні висновки.
Від аналізу переходимо до цифр. Не все в житті
вимірюється грошима, значний внесок в реалізацію Вашої бізнес ідеї можуть
зробити необхідні зв’язки, знайомства, знання, досвід. Якщо Ви зробили
правильний підбір ідеї, і Ваш задум знаходиться в площині близькій з тією
освітою, що Ви здобули, коло ваших знайомих частково, чи повністю забезпечує
реалізацію намічених планів, а Ви можете все правильно та раціонально
організувати – тоді вперед , до світлого майбутнього. Навіть без грошей, але зі
світлою та пропрацьовано ідеєю, втіленою на папері, підтвердженою фактами і
цифрами Вам буде не складно знайти інвестора, котрий інвестує в Вас.
І останнє не варто відкидати можливостей
збільшення свого бізнесу, а ще на етапі планування продумати можливості
зростання. Адже саме зараз Ви закладаєте фундамент майбутньої справи, котра
може в перспективі перерости з малого бізнесу в більш потужний і саме зараз
варто спланувати все так, щоб в майбутньому збільшити свою присутність на
ринку, зайняти новий сегмент, завоювати нові ринки.
Як я вже зазначав – це тільки невеликий
перелік запитань, на котрі слід знайти правильну та чесну відповідь, проте
цього більш ніж достатньо, що зрозуміти «А воно мені треба?».
Далі буде … …
Немає коментарів:
Дописати коментар