вівторок, 22 березня 2016 р.

Ефективність торгової стратегії

Як оцінити ефективність торгової стратегії?



экономия времени
Додати заголовок
         Перш ніж ми почнемо оцінювати торгові стратегії, давайте визначимося з критеріями згідно яких ми будемо це робити:


   Прибутковість. Не секрет, що саме прибутковість визначає життєвий цикл практично будь якої торгової стратегії. Виключно від цього показника залежить чи взагалі хтось буде нею користуватися. 

                   Витрати часу на навчання. Безумовно всі, хто приходить на ринок ідуть за швидкими грошима, а швидкі гроші — це мінімальні затрати часу на навчання та максимальні затрати часу на успішну торгівлю. Хоча друге під питанням.

            Життєздатність. Цей показник говорить про те, наскільки дана стратегія пристосована до постійно змінюваної торгової кон’юнктури біржі. Виживають тільки ті стратегії, котрі можна налаштовувати в максимально короткі терміни, решта помирають.

         Витрати часу на торгівлю. Мало хто з трейдерів, що прийшли за швидкими грошима враховує такий показник в своєї роботі, хоча саме він і визначає остаточний результаті. Якщо трейдери вважають, що витрати часу не грають ролі, то на довготривалому відрізку часу виграють саме ті, хто з самого початку приготував себе до виснажливих гонок. Це як в раллі виграє не той, хто краще стартував, а той, хто зміг протягом гонки не вибути, а на останньому етапі вирвав перемогу.

        Я не буду рекламувати ту чи іншу із стратегій, котрими зараз користуюся, щоб дана публікація не набула суб’єктивної окраси. Якщо когось цікавлять успішні стратегії та як ними користуватися пишіть свої запитання в коментарях обов’язково відповім. Проте тільки зауважу, що перераховані вище критерії далеко не повний перелік, але саме вони є найбільш об’єктивними та важливими.

        Прибутковість торгової стратегії можна рахувати у відсотках, а можна у грошах. Якщо говорити про високоприбуткові торгові стратегії, то їх прибутковість повинна бути вищою за 80% на рік, 30-80% на рік середнячки та менше 30% на рік — слабкі торгові стратегії.
Витрати часу на навчання. Тут дещо складніше, охарактеризувати цей показник в силу того, що всі ми люди маємо індивідуальні особливості та можемо або швидко, або повільно навчатися, складно. Проте говорити, що Ви опанували ту чи іншу стратегію можна не раніше ніж через 3 міс її успішного застосування, до того часу це все ще навчання.

      Життєздатність — це безумовно важливий показник. Припустимо, Ви витратили певний час на опанування стратегії, вроді все у Вас виходить, і тут раз, і все, стратегія переcтає  приносити прибуток, її необхідно переналаштовувати, а відповідно і перенавчатися нею користуватися. Час витратили, а результату немає і так по колу.

        Останній критерій — витрати часу на торгівлю. Важливість цього показника, як я вже говорив, недооцінена. Саме забіг на довгу дистанцію принесе бажаний результат. Спринт в переважній більшості випадків закінчиться невдачею. Статистика говорить, що зі 100% людей котрі на певну дату прийшли на ринок: третину дистанції, терміном в рік, пройде лише 65%, 27% - пройдуть половину, 6% - доберуться до 3/4 і тільки 2% - пройдуть весь рік і отримають прибуток від своєї роботи. Чому ж так стається — все просто відсутність терпіння, планування, розуміння всіх процесів, що відбуваються за кулісами та інші причини.

     На останок хочу зазначити, якою б хорошою не була Ваша стратегія завжди зважайте на ризик. Саме від ризику і буде залежати тривалість забігу і кінцевий результат всієї гонки. Успіхів Всім, успішних операцій ... далі буде ...