
Для більшого ефекту давайте розберемо разом, поетапно, становлення торгівельної точки. Етап перший — ідея.
У Вас виникає ідея відкрити торгівельну точку і продавати в ній наприклад взуття. Для того, щоб визначитися з тим, чи варто починати роботу по втіленню ідеї необхідно реалізувати маркетингове дослідження, котре й повинно дати відповіді на питання: чи Ваша ідея робоча?; яке саме взуття буде користуватися попитом?; де саме відкривати торгову точку?; Чи Ваша торгова точка буде рентабельною?; через скільки часу Ви зможете вийти на точку беззбитковості?; та ін. І тут Ви стикаєтеся з першою серйозною задачею — провести дане маркетингове дослідження. Будете Ви його проводити самі, звернетесь до професіоналів, чи просо покладатись на інтуїцію — вибір за Вами. Проте як говорить досвід саме професіонали можуть більш точно дати відповідь на Ваше питання. Проводити дослідження самому, якщо Ви не володієте необхідними знаннями не варто і тим більше не варто покладатися на інтуїцію. Бо як відомо інтуїція — це результат багаторазових повторювань схожих дій, які з часом дають можливість відповідати на питання, стосовно робочих питань, без попереднього аналізу.
У Вас виникає ідея відкрити торгівельну точку і продавати в ній наприклад взуття. Для того, щоб визначитися з тим, чи варто починати роботу по втіленню ідеї необхідно реалізувати маркетингове дослідження, котре й повинно дати відповіді на питання: чи Ваша ідея робоча?; яке саме взуття буде користуватися попитом?; де саме відкривати торгову точку?; Чи Ваша торгова точка буде рентабельною?; через скільки часу Ви зможете вийти на точку беззбитковості?; та ін. І тут Ви стикаєтеся з першою серйозною задачею — провести дане маркетингове дослідження. Будете Ви його проводити самі, звернетесь до професіоналів, чи просо покладатись на інтуїцію — вибір за Вами. Проте як говорить досвід саме професіонали можуть більш точно дати відповідь на Ваше питання. Проводити дослідження самому, якщо Ви не володієте необхідними знаннями не варто і тим більше не варто покладатися на інтуїцію. Бо як відомо інтуїція — це результат багаторазових повторювань схожих дій, які з часом дають можливість відповідати на питання, стосовно робочих питань, без попереднього аналізу.
Тільки після позитивної відповіді на першому етапі варто продовжувати рух і переходити до другого етапу — створенню бізнес плану. Особливістю цього етапу є той самий професійний підхід. Якщо Ви не володієте необхідними навиками — віддайте реалізацію цього етапу в руки професіоналів. Знову ж частою є ситуація, коли через вкрай малий бюджет майбутній бізнесмен намагається 90% всіх процесів виконати самостійно. Статистика говорять — що із 100% спроб побудови бізнесу тільки 5% успішні. За статистикою тільки 5% шукачів звертаються за допомогою до професіоналів, або самі є професіоналами, решта — так і залишаються мрійниками.
Відповідно, другий етап закрито на відмінно, переходимо до третього — реалізація проекту. Повернемося до нашої ідеї — торгівлі взуттям. Маркетингове дослідження підтвердило, що наша бізнес ідея є робочою. Необхідно торгувати в такому то місці, на такій то вулиці, на таких то площах, таким то взуттям. Бізнес план говорить, що за 4,5 місяці дана торгова точка вийде на повну окупаємість. Для початку проекту та до його повної реалізації — виходу в ноль необхідно 5,6 тис. дол США. І тут Ви стикаєтеся з наступною проблемою у Вас на все про все тільки 2,3 тис. дол США. Що робити? Багато хто говорить, а якось буде і починають. Результат — бізнес не піднявся, а в підсумку борги перед постачальниками, орендодавцями, комунальними службами, друзями таке інше. Тому, якщо у Вас немає необхідної суми шукайте варіант, який Вам по кишені, не розпочинайте справу, розуміючи, що у Вас немає ресурсів для її продовження. Коли Ви так робите Ваша спроба — це тільки трата часу і не більше. Крім того, якщо в даній сфері бізнесу у Вас відсутній досвід найміть на перший час керівника, що зможе Вам допомогти, це можливо і буде дещо дорожче ніж без нього, але шанси успішно запустити проект безумовно зростуть.
Основний меcедж цієї публікації — не нехтуйте зверненням до професіоналів, це не настільки дорого, яки Ви можете вважати, проте це значно дешевше без вкладання коштів та витрачання часу отримати відповідь на питання — А воно мені треба? В результаті Ви значно більше зекономите ніж витратите, кожен має займатися своєю справою, так для всіх буде краще. Безумовно можна без кінця перераховувати причини та наслідки тих чи інших ситуацій, але я хочу побажати Вам тільки успішних спроб і прибутків від Ваших нових бізнес ідей, задоволення та стабільних доходів від бізнесу . ...